• 15 mei 2017: PENSIONADO'S SLAAN TOE BIJ CLUBKAMPIOENSCHAP! JOHN NIJHOF EN JOOP VAN LAARHOVEN KAMPIOEN!

Op maandag 15 mei is het jaarlijkse clubkampioenschap bij TTV Warnsveld gespeeld met uiteindelijk opvallende winnaars.
    Er werd in 2 poules gespeeld waarbij de top 5 van de vereniging was ingedeeld en de overigen streden om de inmiddels wel bekend John Nijhof trofee.

De organisatie was in handen van Rob Former en Ronald Bergman waarbij de poulewinnaar ook direct de kampioen was. Dank aan Rob en Ronald voor de voortreffelijke organisatie!

Naar verluid hadden Joop en John zich terdege voorbereid, niet gehinderd door werkafspraken kwamen zij topfit aan de start en dat was te merken ook.
    Niets gaven de heren in de poule weg en was er op het einde van de rit sprake van welverdiende kampioenen.
    Joop diende af te rekenen met de outsider Bert maar wist met zijn weliswaar bekende, maar buitengewoon goed uitgevoerde spelstijl de prijs te pakken,
    van harte gefeliciteerd Joop!

In de andere poule met de uiteindelijke clubkampioen werd rekening gehouden met een herhaling van de afgelopen jaren
    met Ronald van Amersfoort als de te kloppen man. Echter, Ronald stond stijf van de zenuwen, wist ternauwernood Marcel van zich af te schudden,
    maar moest tegen John Nijhof afstand doen van zijn titel. John blaakte inmiddels van het zelfvertrouwen en
    was niet meer af te remmen en pakte de titel na een aantal jaren droog gestaan te hebben terug. Voor John ook hulde en proficiat!

Na afloop heeft iedereen nog onder het genot van een drankje de avond afgesloten en alvast vooruitgekeken naar de zomer waar op
    1 juli de feestavond zal plaatsvinden.
    Tussentijds is de zaal op maandag open en zullen we ons niveau voor zover dat nog haalbaar verbeteren.

Iedereen veel succes en in ieder geval tot de feestavond!